۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۳
منبعی آگاه در زنجیره‌ی تأمین می‌گوید که اپل از سال‌ها پیش کار روی آیفون تاشدنی را شروع کرده؛ اما بعید است این گوشی در سال ۲۰۲۴ رونمایی شود.

شگفتی بزرگ اپل برای ۲۰۲۴ : رونمایی از عجیب ترین آیفون تاریخ!

زومیت نوشت: منبعی آگاه در زنجیره‌ی تأمین می‌گوید که اپل از سال‌ها پیش کار روی آیفون تاشدنی را شروع کرده؛ اما بعید است این گوشی در سال ۲۰۲۴ رونمایی شود.

گوگل امسال با پیکسل فولد به بازار گوشی‌های تاشدنی ورود کرد تا اپل، تنها غایب بزرگ این بازار باشد. براساس ادعای خبرگزاری دیجی‌تایمز، گوگل برنامه‌های بزرگ‌تری برای تاشدنی‌ها دارد. منابع آگاه در زنجیره‌ی تأمین می‌گویند که گوگل به تولید تبلت تاشدنی فکر می‌کند و احتمالاً این دستگاه در مراسم I/O ۲۰۲۴ رونمایی خواهد شد.

دیجی‌تایمز می‌گوید اپل نیز به فکر تولید تبلت تاشدنی است؛ اما فعلاً جزئیات دیگری در این زمینه اعلام نشده است. همچنین، این نشریه ادعا می‌کند که اپل ‌سال‌ها است کار روی آیفون تاشدنی را شروع کرده؛ اما هیچ‌یک از مدل‌های آزمایشی وارد تولید انبوه نشده‌اند. احتمال رونمایی آیفون تاشدنی در سال ۲۰۲۴ اندک است.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.