۱۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌گوید گوشی شماره ۱۴ آمریکایی ( آیفون۱۴) در ایران سرویس دریافت نمی‌کند و از این رو مردم باید از خرید آن اجتناب کنند.

یک خبر مهم برای خریداران آیفون 14

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می‌گوید گوشی شماره ۱۴ آمریکایی ( آیفون۱۴) در ایران سرویس دریافت نمی‌کند و از این رو مردم باید از خرید آن اجتناب کنند.

حمیدرضا دهقانی‌نیا اظهار کرد: بر خلاف برخی شایعات و گمانه‌زنی‌ها، امکان دریافت خدمات و سرویس برای آیفون ۱۴ در ایران وجود ندارد و حتی اگر این گوشی بعد از خریداری تا یک ماه سرویس بگیرد نیز پس از آن سامانه‌های اف ام اس آن را شناسایی می‌کنند و در نهایت خدماتی به آن ارائه نخواهد شد.

او که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، تاکید کرد: با توجه شرایط قانونی و امکان شناسایی این مدل گوشی، خریداران احتمالی آن قطعا متضرر خواهند شد، از این رو تاکید ما این است که مردم نسبت به خرید این گوشی اقدام نکنند.

به گزارش ایسنا، با اعلام نهادهای تصمیم‌گیر، آیفون ۱۴ در ایران رجیستر نمی‌شود و به این ترتیب امکان استفاده از آن وجود ندارد. همین موضوع در هفته‌های گذشته باعث شده، برخی این ادعا را مطرح کنند که امکان دور زدن این محدودیت و فعال کردن آیفون ۱۴ در ایران را دارند، موضوعی که فعالان این حوزه آن را تکذیب می‌کنند.

مهدی عبقری – دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه – خرداد امسال با بیان اینکه در مورد آیفون ۱۴ یک بازار مکاره ایجاد شده و عده‌ای مدعی هستند که در حال ساختن یا وارد کردن آنتن دائمی هستند، پیشنهاد داد که با توجه به تصمیم مجلس مبنی بر اینکه حداقل سود گمرکی موبایل‌های بالای ۶۰۰ دلار، ۱۵ درصد و عوارض کالای مسافری حداقل دو برابر این رقم است، می‌توان یک تعرفه معقول برای واردات آیفون ۱۴ در نظر گرفته شود تا هم برای دولت عایدی داشته و هم تکلیف وضعیت تجاری مشخص شود.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
قیمت طلا، سکه و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.
دولت کره جنوبی در تلاش است نرخ زاد و ولد در نسل جدید را افزایش دهد.سیاست‌های مبتنی بر یارانه سئول برای معکوس کردن کاهش نرخ تولد تلاش می‌کنند.
امروز (سه شنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱ هزار واحد کاهش یافت.
یکی از محصولات وارداتی تویوتا برای بازار ایران تویوتا هایلندر است که در دو تیپ Delux و Elite عرضه خواهد شد.
بنابر گفته مسئولان، سازمان بورس پیگیر برخورد با شرکت‌های مختلف در حوزه واریز سود سهام عدالت خواهد بود و در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این سود وصول شود.