۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۶
مشروط به خرید بیمه‌نامه یکساله
طبق اعلام بیمه مرکزی، جریمه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه مشروط به خرید بیمه‌نامه شخص ثالث با مدت اعتبار یکساله مورد بخشودگی قرار گرفته و به مدت ۱۷ روز اجرا می‌شود.

جریمه وسایل نقلیه فاقد بیمه‌ بخشیده شد

به گزارش ایسنا، بیمه مرکزی طی نامه ای اعلام کرد که "در اجرای بند «۱- ۷» «دستورالعمل تعیین میزان، نحوه وصول، تقسیط و بخشودگی مبلغ موضوع بند «ب» ماده (۲۴) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه»، موضوع صورتجلسه مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده صندوق تامین خسارت‌های بدنی و نظر به موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس مجمع عمومی صندوق با پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی مبنی بر بخشودگی مبلغ جریمه مذکور، به اطلاع می‌رساند به منظور حمایت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه و در راستای ترویج فرهنگ بیمه‌ای، ۱۰۰ درصد مبلغ جریمه فوق‌الاشاره مربوط به کلیه وسایل نقلیه موتوری زمینی فاقد بیمه‌نامه از تاریخ دوم شهریور ۱۴۰۲ همزمان با آغاز هفته دولت تا پایان ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ به مدت ۱۷ روز و صرفا در صورت خرید بیمه‌نامه شخص ثالث با مدت اعتبار یکساله مورد بخشودگی قرار گرفته است.

لذا شرکت‌های بیمه مکلفند، در بازه زمانی تعیین شده از دریافت جریمه مذکور خودداری نمایند".

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.