۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۴۲۲ مجوز پروازی فوق العاده در مسیر تهران- مشهد و تهران -اهواز خبر داد.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از صدور ۴۲۲ مجوز پروازی فوق العاده در مسیر تهران- مشهد و تهران -اهواز خبر داد.

جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی به مهر گفت: پیرو لغو مجوز فعالیت برخی شرکت‌های هواپیمایی در هفته گذشته، سازمان هواپیمایی کشوری به منظور جایگزینی روش‌های جدید و تناسب عرضه و تقاضا و خصوصاً جلوگیری از ایجاد مشکل برای بازگشت آن دسته از مسافرانی که از قبل بلیت برگشت تهیه کرده بودند نسبت به صدور مجوز پرواز فوق‌العاده در برخی مسیرها اقدام کرد.

 

وی افزود: برهمین اساس هماهنگی‌های لازم با سایر شرکت هواپیمایی جهت انجام پروازهای فوق العاده به عمل آمد و مجوزهای لازم صادر شد.

 

یازرلو تصریح کرد: در این راستا برای دوره زمانی ۲۴ تا ۳۰ خرداد در مسیر تهران- مشهد ۲۸۱ و برای مسیر تهران- اهواز ۱۴۱ مجوز پرواز فوق‌العاده صادر شد.

 

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، مسیرهای مذکور رصد و پایش می‌شوند و در صورت افزایش تقاضا، مجدداً نسبت به صدور مجوز پروازهای فوق العاده جدید اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت تاکید کردند:
موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود.
بررسی نخستین کراس‌اور ایران خودرو
آیا ری را ارزش خرید دارد؟
ری را این کراس‌اوور کامپکت با هدف رقابت با محصولات وارداتی و مونتاژی طراحی و تولید شده و نمایانگر توانایی صنعت داخلی در بهبود کیفیت و فناوری است.
نخستین نشست خبری رئیس جمهور نهم
پزشکیان: چاره‌ای جز حل FATF نداریم
رئیس جمهور با بیان اینکه روزی که برای نشست خبری انتخاب شده خود به خود با نگاه ما همخوانی دارد، گفت: هفته وحدت و با آنچه که ما دنبال آن هستیم همخوانی دارد.
روز دوشنبه (۲۶ شهریورماه) هفدهمین جلسه حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا ایران، برگزار می‌شود.
قیمت طلا در بازارهای جهانی باز هم افزایش یافت .