۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
اعلام جزئیات تعرفه واردات خودرو برای سال ۱۴۰۲
جزئیات کامل تعرفه واردات خودروها در سال جاری مشخص و اعلام شده که بر اساس آن سودهای بازرگانی برای واردات خودروها ۵ تا ۸۰ درصد بیشتر شده است.

 

جزئیات کامل تعرفه واردات خودروها در سال جاری مشخص و اعلام شده که بر اساس آن سودهای بازرگانی برای واردات خودروها ۵ تا ۸۰ درصد بیشتر شده است.

به گزارش ایسنا، روز یکشنبه (۲۱ خرداد ماه)، دولت در بخشنامه‌ای اصلاحات تعرفه‌ای (۳۵۴) ردیف تعرفه شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی را به وزارت صمت و امور اقتصادی و دارایی ابلاغ کرده است.

در بخشنامه‌ ابلاغ شده، اصلاحات تعرفه‌ای (۳۵۴) ردیف تعرفه شامل کاهش و افزایش سود بازرگانی، تفکیک، ایجاد، حذف و اصلاح شرح تعرفه و مندرجات ذیل یادداشت برخی از فصول کتاب مقررات صادرات و واردات را ابلاغ کرد.

بر اساس ابلاغیه فوق، فهرست سود بازرگانی خودرو های سواری به شرح زیر اعلام شده که بر اساس آن این سود  ۵ تا ۸۰ درصد برای واردات خودرو در سال جاری بیشتر شده است.

لازم به ذکر است که به میزان سودهای بازرگانی فوق، چهار درصد عوارض گمرکی اضافه و تعرفه بر اساس آن محاسبه خواهد شد.

 

 

 

: اشتراک گذاری
برچسب ها: خودروها تعرفه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
قیمت طلا، سکه و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.
دولت کره جنوبی در تلاش است نرخ زاد و ولد در نسل جدید را افزایش دهد.سیاست‌های مبتنی بر یارانه سئول برای معکوس کردن کاهش نرخ تولد تلاش می‌کنند.
امروز (سه شنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱ هزار واحد کاهش یافت.
یکی از محصولات وارداتی تویوتا برای بازار ایران تویوتا هایلندر است که در دو تیپ Delux و Elite عرضه خواهد شد.
بنابر گفته مسئولان، سازمان بورس پیگیر برخورد با شرکت‌های مختلف در حوزه واریز سود سهام عدالت خواهد بود و در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این سود وصول شود.