۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزیابی ایمنی ۲۸۰۰ مدرسه دولتی در تهران در سال‌جاری خبر داد.

 

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از ارزیابی ایمنی ۲۸۰۰ مدرسه دولتی در تهران در سال‌جاری خبر داد.

علی نصیری در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: امسال از میان ۴۵۰۰ مدرسه تهران ۲۸۰۰ مدرسه دولتی توسط تیم‌های مشترک ارزیابی ایمنی ساختمان‌های شهر تهران ارزیابی ایمنی می‌شوند و ایمنی قسمت‌های مختلف مدارس بر اساس چک لیست‌های ارزیابی ایمنی که از سوی مرکز تحقیقات راه مسکن و شهرسازی تهیه شده است، انجام می‌شود.

وی افزود: در این چک لیست ها به مواردی چون شاخص‌های ایمنی سازه‌ای، شاخص‌های ایمنی حریق و شاخص های ایمنی HSE با ملاحظه مخاطرات اولویت دار شهر تهران به ویژه زلزله، فروریزش و حریق و نیز فرآیند اولیت‌بندی ساختمان توجه شده است.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران درباره ارزیابی ایمنی مدارس غیردولتی نیز گفت:‌این طرح در مدارس دولتی اجرا می شود و مدارس غیرانتفاعی نیز باید با بودجه خودشان نسبت به ارزیابی ایمنی مدارس اقدام کنند.

نصیری با اشاره به مخاطرات شهر تهران افزود: تهران شهر زیبایی است اما مانند پایتخت سایر کشورها با مخاطرات بسیاری روبروست. ضمن اینکه حوادث غیر مترقبه نیستند و باید برای پیشگیری از وقوع آن فرهنگ سازی و تلاش کرد و مدارس بهترین نقطه شروع فرهنگ سازی است.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت تاکید کردند:
موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود.
بررسی نخستین کراس‌اور ایران خودرو
آیا ری را ارزش خرید دارد؟
ری را این کراس‌اوور کامپکت با هدف رقابت با محصولات وارداتی و مونتاژی طراحی و تولید شده و نمایانگر توانایی صنعت داخلی در بهبود کیفیت و فناوری است.
نخستین نشست خبری رئیس جمهور نهم
پزشکیان: چاره‌ای جز حل FATF نداریم
رئیس جمهور با بیان اینکه روزی که برای نشست خبری انتخاب شده خود به خود با نگاه ما همخوانی دارد، گفت: هفته وحدت و با آنچه که ما دنبال آن هستیم همخوانی دارد.
روز دوشنبه (۲۶ شهریورماه) هفدهمین جلسه حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا ایران، برگزار می‌شود.
قیمت طلا در بازارهای جهانی باز هم افزایش یافت .