۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰
بازنشستگانی که در سال ۱۴۰۲ برای وام ۳۰ میلیون تومانی ثبت نام و هنوز وام خود را دریافت نکرده‌اند، پس از مراجعه به قسمت نتایج وام در سایت صندوق بازنشستگی اعلام می‌شود.

چرا وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان واریز نمی‌شود؟

علیرغم انتظار فراوان و وعده‌های بسیار هنوز وام بازنشستگان کشوری واریز نشده است.

به گزارش ایلنا، جمعی از بازنشستگان کشوری در تماس با خبرنگار ما، از عدم واریز وام خود انتقاد کردند؛ این بازنشستگان که سال قبل برای وام ثبت نام کرده‌اند، هنوز موفق به دریافت آن نشده‌اند؛ بیش از دو هفته قبل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام کرد به زودی وام ضروری بازنشستگان واریز می‌شود.

 

بازنشستگانی که در سال ۱۴۰۲ برای وام ۳۰میلیون تومانی ثبت نام و هنوز وام خود را دریافت نکرده‌اند، پس از مراجعه به قسمت نتایج وام در سایت صندوق بازنشستگی اعلام می‌شود وام شما در تاریخ بیست و نهم ماه قبل واریز از بانک شده است، اما عملا وجهی به حساب بازنشستگان مشمول و واجد شرایط واریز نشده است.

حال سوال این است که آیا در روز‌های آینده وام ضروری به حساب بازنشستگان واریز می‌شود یا باید منتظر بمانند؟

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت تاکید کردند:
موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود.
بررسی نخستین کراس‌اور ایران خودرو
آیا ری را ارزش خرید دارد؟
ری را این کراس‌اوور کامپکت با هدف رقابت با محصولات وارداتی و مونتاژی طراحی و تولید شده و نمایانگر توانایی صنعت داخلی در بهبود کیفیت و فناوری است.
نخستین نشست خبری رئیس جمهور نهم
پزشکیان: چاره‌ای جز حل FATF نداریم
رئیس جمهور با بیان اینکه روزی که برای نشست خبری انتخاب شده خود به خود با نگاه ما همخوانی دارد، گفت: هفته وحدت و با آنچه که ما دنبال آن هستیم همخوانی دارد.
روز دوشنبه (۲۶ شهریورماه) هفدهمین جلسه حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا ایران، برگزار می‌شود.
قیمت طلا در بازارهای جهانی باز هم افزایش یافت .