۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
آیفون ۱۳ معمولی حداقل نزدیک ۴۴ میلیون قیمت دارد، اما خرید آیفون ۱۳ پرو مکس تا ۱۵۰ میلیون آب می‌خورد

آیفون ۱۳ چقدر فروخته می‌شود؟

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت در بازار موبایل گران‌ترین گوشی فعلی است و با پارت‌نامبر CH نزدیک ۱۵۰ میلیون تومان قیمت خورده. قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس با ۵۱۲ گیگ فضای ذخیره‌سازی به ۱۴۴ میلیون تومان تقلیل پیدا می‌کند.

آیفون ۱۳ معمولی را حداقل نزدیک ۴۴ میلیون می‌فروشند. خرید آیفون ۱۳ معمولی با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی نیز ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.

 
 

آیفون ۱۱ اما ارزان‌ترین گوشی موجود اپل در ایران است. با ۶۴ گیگ فضا ذخیره‌سازی ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد و آیفون SE مدل ۲۰۲۲ را می‌شود به ۲۹ میلیون تومان صاحب شد. قیمت انواع گوشی اپل در بازار را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت انواع گوشی آیفون
مدل قیمت
آیفون ۱۳ نسخه CH (۱۲۸ گیگابایت) ۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ نسخه CH (۲۵۶ گیگابایت) ۵۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو CH (۲۵۶ گیگابایت) ۱۰۳ میلیون تومان
آیفون ۱۱ (۶۴ گیگابایت) ۲۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه CH (نسخه ۵۱۲ گیگابایت) ۱۴۴ میلیون تومان
آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه CH (نسخه یک ترابایت) ۱۵۰ میلیون تومان
آیفون SE مدل ۲۰۲۲ (نسخه ۱۲۸ گیگابایت) ۲۹ میلیون تومان
: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.