۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از پایان ثبت نام و عرضه خودرو‌های برقی طی امروز ۵ خرداد، خبر داد.

ثبت نام خودرو‌های برقی چه زمانی به پایان می‌رسد؟

مهدی تقدسی اظهار داشت: ثبت نام و عرضه خودرو‌های برقی ساعت ۲۴ امشب ۵ خرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، وی گفت: بر اساس مصوبه شورای رقابت برای خرید خودرو‌های برقی هیچ محدودیتی وجود ندارد؛ متقاضیان صرفاً با مسدود کردن ۱۰۰ میلیون تومان در حساب بانکی، می‌توانند نسبت به ثبت نام برای خرید خودرو‌های برقی از طریق سامانه یکپارچه اقدام کنند.

 

او اضافه کرد: از هفته گذشته روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۳۰ لغایت امروز شنبه ۱۴۰۳/۰۳/۰۵ تا ساعت ۲۳:۵۹ متقاضیان می‌توانند ثبت‌نام خود را نهایی و انجام داده و یک اولویت از سبد محصولات اعلامی انتخاب نمایند.

به گفته مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو، متقاضیان می‌بایست تا روز چهارشنبه هفته گذشته ۱۴۰۳/۰۳/۰۲ تا ساعت ۱۳:۰۰ یکی از حساب‌های خود را نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو برقی وکالتی و مبلغ یک میلیارد ریال مسدود می‌کردند.

گفتنی است، سامانه جدید عرضه خودرو‌های برقی به نشانی https://evauto.ir/ راه اندازی شده است.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.