۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹
پیکر پاک شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش وارد حرم مطهر شد و پس‌ از طواف، شهید جمهور در آرامگاه ابدی خود در جوار مضجع شریف حضرت رضا(ع) آرام گرفت.

خادم الرضا در جوار مضجع شریف حضرت امام رضا(ع) آرام گرفت

پیکر پاک شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان شهیدش وارد حرم مطهر شد و پس‌ از طواف، شهید جمهور در آرامگاه ابدی خود در جوار مضجع شریف حضرت رضا(ع) آرام گرفت.

پیش از ظهر امروز پیکر پاک شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی وارد فرودگاه شهید هاشمی‌نژاد مشهد شد و مورد استقبال رسمی مسئولین استان از جمله استاندار، فرماندار و شهردار مشهد و مقامات نظامی قرار گرفت. همچنین مراسم تشییع از قبل ظهر امروز پنجشنبه سوم خرداد در مشهد آغاز شد.

پیکر شهید رئیسی با همراهان به منظور تشییع و خاکسپاری پس از برگزاری مراسم تشییع در بیرجند به مشهد منتقل شد.

آیت الله علم الهدی و خانواده شهید رئیسی نیز  وارد مشهد شدند و مورد استقبال مقامات استان و مردم قدرشناس مشهد قرار گرفتند. 

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.