۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
«طرح برخورد و توقیف خودرو‌های شوتی در محور‌های آزادراهی و بزرگراهی پایتخت به صورت گسترده در دستور کار قرار دارد.»

طرح توقیف این خودرو‌ها شروع شد

رئیس پلیس راه پایتخت از اجرای طرح برخورد و توقیف خودرو‌های شوتی در محور‌های آزادراهی و بزرگراهی پایتخت خبر داد.

به گزارش فارس، سرهنگ ابراهیم ارزانی رئیس پلیس راه پایتخت به اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی (قاچاق بر) در محور‌های مواصلاتی منتهی به پایتخت اشاره و اظهار داشت: طرح برخورد و توقیف خودرو‌های شوتی در محور‌های آزادراهی و بزرگراهی پایتخت به صورت گسترده در دستور کار قرار دارد.

 

رئیس پلیس راه پایتخت تصریح کرد: با تلاش مأموران پلیس راه پایتخت تاکنون بالغ بر ۵۰ دستگاه خودروی شوتی، توقیف و به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: رانندگان باید از تغییر در قدرت موتور، ارتفاع خودرو و تغییر کمک فنر و ... خودداری کرده و خودرو را از حالت استاندارد و ایمن خود خارج نکنند چرا که می‌تواند برای راننده و سایر کاربران ترافیک حادثه ایجاد کند.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.