۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
دبیرکل اتاق اصناف ایران، گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه‌های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید.

متقاضیان خرید لاستیک بخوانند

محمود بنانژاد با اشاره به راه اندازی سامانه پیش توزیع لاستیک خودرو اظهار داشت: با راه اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو به شفافیت می‌رسد.

به گزارش زنگ اقتصاد، وی با اشاره به مشکلات چندماه گذشته دریافت لاستیک خودرو در بازار گفت: با راه اندازی سامانه پیش ثبت نام توزیع اینترنتی لاستیک خودرو و افزایش عرضه برخی اندازه‌های پرمصرف، این بازار به زودی به ثبات و آرامش خواهد رسید.

 

وی افزود: افراد قبل از مراجعه به فروشگاه‌ها برای خرید لاستیک به قیمت مصوب می‌توانند اطلاعات خود را در kala.ntsw.ir ثب کنند و در فروشگاه با ارئه کد به فروشنده کالای خود را دریافت کنند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران ادامه داد: فروشگاه‌های عرضه کننده لاستیک با قیمت مصوب در این سامانه قابل رویت است؛ بنابراین گزارش با مراجعه به آدرس اینترنتی فوق مشاهده می‌شود که سامانه راه اندازی شده است، اما هنوز لاستیکی برای توزیع وجود ندارد.

 

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.