۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۵
امروز (سه شنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، حدود ۸ هزار واحد کاهش یافت.

شاخص کل بورس تهران با کاهش ۷ هزار و ۶۴۸ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۳۱ هزار و ۴۴۹ واحدی قرار گرفت و برای هفتمین روز متوالی به روند نزولی خود ادامه داد.

به گزارش زنگ اقتصاد ، شاخص کل هم‌وزن بورس نیز با کاهش ۲ هزار و ۷۶۰ واحدی در ارتفاع ۷۴۱ هزار و ۳۴۴ واحدی قرار گرفت.

 

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۷ همت و ۷۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۹۸ هزار و ۲۵۲ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

گفتنی است، نماد‌های فارس، شبندر، شتران، وغدیر، وبملت، ومعادن و ثفارس بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران، با کاهش ۳۸ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۹۵۷ واحدی قرار گرفت و ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۷۶۷ میلیارد تومان رسید.

ارزش بازار پایه فرابورس ایران به ۳ همت و ۳۲۳ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۶۲ هزار و ۶۲۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

لازم به ذکر است، نماد‌های آریا، خاور، بپارس و وهور بیشترین تاثیر بر ریزش و نماد‌های سپیدار، آریان و ودی بیشترین تاثیر بر رشد شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.