۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
رحمت الله فیروزی پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:
رحمت الله فیروزی پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نقش بانک مرکزی در حمایت از تولید، تحول در دیپلماسی اقتصادی ،شفافیت سامانه ها و ارتقای فناوری های بانکداری دیجیتال برجسته بوده است.

نقش بانک مرکزی در حمایت از تولید، بانکداری دیجیتال و دیپلماسی اقتصادی برجسته است

رحمت الله فیروزی پور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت:تحقق شعار راهبردی “جهش تولید با مشارکت مردم" با اجرای صحیح سیاست های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی و ارتقای فناوری های تولید محقق می شود.

نماینده مردم نطنز،قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری ،صراحتا در طلیعه سال نو، تاکید کردند باید زمینه حضور بخش غیردولتی و مردمی به عرصه تولید باز شود تا از ظرفیت‌های قابل دسترس اقتصادی حضور بخش غیر دولتی و خصوصی و مردمی به نفع مردم استفاده گردد.

فیروزی پور پیشنهاد داد: برای هماهنگی و هم افزایی ‌و تعامل بیشتر، کمیته ارتقای جهش تولید با مسوولیت معاون اول رئیس‌جمهور و با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی،رئیس کل بانک مرکزی، وزیر صمت ،وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه و نماینده ای از سوی مجلس و نماینده ای از طرف قوه قضائیه تشکیل و زمینه های جهش تولید را عملیاتی نمایند.

نماینده مردم نطنز،قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : در شرایطی که تولید باید در مسیر صنعت نسل پنجم مبتنی بر فناوری و نوآوری و هوشمندسازی قدم بردارد، ارتقای فناوری های تولید و حرکت در مسیر نوآوری و پیشرفت در عرصه ملی از الزامات جهش تولید ملی است.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اقدامات موثر یک سال و نیم اخیر دکتر فرزین در بانک مرکزی در حمایت از تولید، تحول در حوزه دیپلماسی اقتصادی ،شفافیت سامانه ها،ارتقای فناوری های بانکداری دیجیتال و نقش برجسته بانک مرکزی در اجرای نقشه راه فناوری تنظیم‌گری که حمایت عملی از بخش‌ تولید بوده است ،پیشنهاد داد در راستای جهش تولید و مشارکت مردمی در ارتقای تولید در عرصه صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری راهکارهای حمایتی از فعالان حوزه صنایع دستی،گردشگری و تولیدکنندگان مرتبط نیز پیش بینی گردد.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور با اشاره به تصمیم‌گیری درباره تعیین وضعیت شهرک صنعتی نوشهر در جلسه پیگیری موضوعات ویژه مازندران گفت: به دلیل تعارضات محیط زیستی، مردم از دهه ۷۰ منتظر تعیین تکلیف این شهرک صنعتی بودند که به لطف خدا امروز در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این قفل باز شد.
رئیس کل بانک مرکزی از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص (بازار ارز توافقی) با هدف رفع مشکلات صادرکنندگان بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: حجم صادرات خرد بخش خصوصی به حدود هشت تا ۹ میلیارد دلار در سال می‌رسد که عمده مشکلات ارزی در زمینه رفع تعهد نیز به این گروه مربوط می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه (٢۶ اردیبهشت ماه) عرضه برخی محصولات خود را در قالب سه طرح ویژه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده اجرایی می‌کند.
پوکو X6 پرو کمی بیش از 17 میلیون فروخته می‌شود و قیمت A55 سامسونگ تا 22 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است
عضو شورای عالی کار گفت: قانون کار، حداقل دستمزد را مشخص می‌کند برای اینکه هیچ کارفرمایی از آن تخطی نکند؛ متاسفانه در حال حاضر این حداقل دستمزد عرفی برای پرداخت حقوق شده است.