۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۱
رئیس جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد. دکتر سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه، در سی‌ و پنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

بازدید رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل + عکس

رئیس جمهور همزمان با روز کارگر از کارخانه ایران خودرو دیزل بازدید کرد.

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز سه شنبه همزمان با روز کارگر با حضور در کارخانه ایران خودرو دیزل ضمن بازدید از بخش‌هایی از کارخانه از جمله سالن خط تولید، با تعدادی از کارگران نیز گفت‌وگویی صمیمانه و چهره به چهره داشت و وضعیت شغلی و معیشتی آنها را جویا شد.

این کارخانه در مساحتی بالغ بر 760 هزار متر مربع با 5 هزار و 500 نفر پرسنل سالانه 22 هزار دستگاه محصولات باری کشنده شامل کامیون، کشنده و کامیونت و 12 هزار و 500 دستگاه محصولات مسافری شامل ون، اتوبوس و مینی بوس تولید می‌کند.

کارخانه ایران خودرو دیزل با اهتمام ویژه دولت مردمی به امر تولید، در سال گذشته رشد تولید بیش از 600 درصدی را محقق کرده و برای افزایش آن  تا سال 1404 نیز هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

بازدید رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل

بازدید رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل

بازدید رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل

بازدید رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل

بازدید رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل

بازدید رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور با اشاره به تصمیم‌گیری درباره تعیین وضعیت شهرک صنعتی نوشهر در جلسه پیگیری موضوعات ویژه مازندران گفت: به دلیل تعارضات محیط زیستی، مردم از دهه ۷۰ منتظر تعیین تکلیف این شهرک صنعتی بودند که به لطف خدا امروز در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این قفل باز شد.
رئیس کل بانک مرکزی از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص (بازار ارز توافقی) با هدف رفع مشکلات صادرکنندگان بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: حجم صادرات خرد بخش خصوصی به حدود هشت تا ۹ میلیارد دلار در سال می‌رسد که عمده مشکلات ارزی در زمینه رفع تعهد نیز به این گروه مربوط می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه (٢۶ اردیبهشت ماه) عرضه برخی محصولات خود را در قالب سه طرح ویژه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده اجرایی می‌کند.
پوکو X6 پرو کمی بیش از 17 میلیون فروخته می‌شود و قیمت A55 سامسونگ تا 22 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است
عضو شورای عالی کار گفت: قانون کار، حداقل دستمزد را مشخص می‌کند برای اینکه هیچ کارفرمایی از آن تخطی نکند؛ متاسفانه در حال حاضر این حداقل دستمزد عرفی برای پرداخت حقوق شده است.