۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۵
اتفاق مثبتی که در برنامه هفتم توسعه دیده شده حضور صندوق توسعه ملی در پروژه‌های بالادست صنعت نفت است. اما چرا بهره برداری صندوق توسعه ملی از چاه‌های نفتی به نفع همه است؟

یکی از اتفاقات مثبتی که در برنامه هفتم توسعه پیش‌بینی شده حضور صندوق توسعه ملی در صنعت نفت است؛ اتفاقی که افزایش تولید نفت را در پی دارد و افزایش تولید نفت نیز مساوی با کاهش مشکلات داخلی مخصوصا در حوزه گاز است. افزایش تولید نفت به رشد توسعه اقتصادی، افزایش اشتغال، افزایش صادرات، افزایش درآمد نفتی و در نهایت حفظ منابع صندوق توسعه ملی کمک خواهد کرد. چرا بهره برداری صندوق توسعه ملی از چاه‌های نفتی به نفع همه است؟

 

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور با اشاره به تصمیم‌گیری درباره تعیین وضعیت شهرک صنعتی نوشهر در جلسه پیگیری موضوعات ویژه مازندران گفت: به دلیل تعارضات محیط زیستی، مردم از دهه ۷۰ منتظر تعیین تکلیف این شهرک صنعتی بودند که به لطف خدا امروز در جلسه پیگیری موضوعات ویژه این قفل باز شد.
رئیس کل بانک مرکزی از راه‌اندازی تالار ارز اشخاص (بازار ارز توافقی) با هدف رفع مشکلات صادرکنندگان بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: حجم صادرات خرد بخش خصوصی به حدود هشت تا ۹ میلیارد دلار در سال می‌رسد که عمده مشکلات ارزی در زمینه رفع تعهد نیز به این گروه مربوط می‌شود.
گروه خودروسازی سایپا از روز چهارشنبه (٢۶ اردیبهشت ماه) عرضه برخی محصولات خود را در قالب سه طرح ویژه متقاضیان عادی، مادران و دارندگان خودروهای فرسوده اجرایی می‌کند.
پوکو X6 پرو کمی بیش از 17 میلیون فروخته می‌شود و قیمت A55 سامسونگ تا 22 میلیون و 500 هزار تومان تعیین شده است
عضو شورای عالی کار گفت: قانون کار، حداقل دستمزد را مشخص می‌کند برای اینکه هیچ کارفرمایی از آن تخطی نکند؛ متاسفانه در حال حاضر این حداقل دستمزد عرفی برای پرداخت حقوق شده است.