۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۵
سکه امامی به کف کانال ۴۲ میلیون برگشت. ربع‌سکه و نیم‌سکه نیز به ترتیب در محدوده ۱۵ و ۲۵ میلیون فروخته شدند

تداوم ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و سکه

قیمت سکه امامی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین همزمان با ساعات ابتدایی معاملات بازار با افت یک میلیون و ۹۰ هزار تومانی به کف کانال ۴۲ میلیون برگشت.

طلا ۱۸ عیار همزمان گرمی هزار تومان کمتر از دیروز معامله شد و نیم‌سکه و سکه گرمی به‌ترتیب کاهش ۱۰۰ و ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کردند. در مرکز مبادله ارز و طلا، اما یورو خدماتی مثل دیروز معادل ۴۷ هزار و ۲۳۰ تومان عرضه شد.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز دوشنبه ۲۰ فروردین طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۵۷۰ تومان است.

قیمت دلار خدماتی به این ترتیب نسبت به دیروز تفاوتی ندارد و همزمان یورو خدماتی بدون تغییر قیمت عرضه می‌شود. قیمت یورو خدماتی که مبنای محاسبه ارز دولتی است، امروز ۴۷ هزار و ۲۳۰ تومان اعلام شده است.

یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند با نرخی زیر بازار آزاد سراغ خرید یورو خدماتی بروند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا

انواع ارز خدماتی 19 فروردین 20 فروردین
دلار خدماتی 43 هزار و 570 تومان

43 هزار و 570 تومان

یورو خدماتی

47 هزار و 230 تومان

47 هزار و 230 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۰ فروردین با افت هزار تومانی در مقایسه با عصر دیروز به سه میلیون و ۵۵۱ هزار تومان رسید.

سکه امامی همزمان یک میلیون و ۹۰ هزار تومان کمترتر از روز گذشته قیمت خورد و به طور متوسط، ۴۲ میلیون و ۴۷ هزار تومان به فروش رسید. ربع سکه و نیم سکه به‌ترتیب در محدوده ۱۵ و ۲۵ میلیون فروخته شدند و سکه گرمی تا کف کانال هفت میلیون پایین آمد.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

19 فروردین

20 فروردین

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 552 هزار تومان

سه میلیون و 551 هزار تومان

سکه امامی

43 میلیون و 137 هزار تومان

42 میلیون و 47 هزار تومان

نیم سکه

25 میلیون و 560 هزار تومان

25 میلیون و 460 هزار تومان

ربع سکه

15 میلیون و 540 هزار تومان

15 میلیون و 540 هزار تومان

سکه گرمی

هفت میلیون و 420 هزار تومان

هفت میلیون و 220 هزار تومان

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.