۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰
فردا (یکشنبه) اولین حراج شمش طلا در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

جزییات حراج شمش طلا در مرکز مبادله

شانزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد فردا یکشنبه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز مبادله ارز و طلای ایران اعلام کرد براساس شیوه‌‏نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران، شانزدهمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد در روز یکشنبه مورخ ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت ۱۲ الی ۱۶ است و وجه‌الضمان مبلغ سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است.

متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۱۸ فروردین ماه ۱۴۰۳) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

گفتنی است، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تایید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.