۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
همزمان با رشد ۱۹ هزار تومانی قیمت طلا در معاملات ابتدایی امروز دوشنبه ۲۸ اسفند، سکه امامی ۳۸ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان فروخته شد

طلا و سکه گران شدند

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۸ اسفند یعنی مصادف با آخرین روز رسمی خریدوفروش‌های بازار، سه میلیون و ۲۱۹ هزار تومان به ثبت رسید. همزمان با رشد ۱۹ هزار تومانی قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار، سکه امامی موفق به عبور از مرز ۳۸ میلیون و ۵۰۰ شد و سکه گرمی در محدوده هفت میلیون معامله شد. یورو خدماتی هم که مبنای محاسبه ارز مسافرتی در روز‌های پایانی سال است، امروز نزدیک ۴۷ هزار و ۳۵۰ تومان عرضه می‌شود.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله

قیمت دلار خدماتی امروز دوشنبه ۲۸ اسفند طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلا ۴۳ هزار و ۴۷۰ تومان است.

قیمت دلار خدماتی نسبت به دیروز ۱۰۰ تومان ارتقا پیدا کرد و همزمان قیمت یورو خدماتی با با همین میزان رشد به ۴۷ هزار و ۳۵۰ تومان رسید.

قیمت یورو خدماتی مبنای محاسبه ارز دولتی است و متقاضیان ارز مسافرتی به‌جای نرخ‌های اعلامی از سوی دلال‌ها می‌توانند با ارائه مدارک لازم یورو خدماتی را با نرخی زیر قیمت بازار آزاد کنند.

قیمت دلار و یورو در مرکز مبادله ارز و طلا

انواع ارز خدماتی یکشنبه امروز
دلار خدماتی

43 هزار و 370 تومان

43 هزار و 470 تومان

یورو خدماتی

47 هزار و 245 تومان

47 هزار و 350 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز دوشنبه ۲۸ اسفند همزمان با معاملات ابتدایی بازار معادل سه میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به‌ثبت رسید و از این حیث ۱۹ هزار تومان درقیاس با عصر دیروز افزایش پیدا کرد.

سکه امامی با رشد قیمت ۳۹۹ هزار تومانی، از مرز ۳۸ میلیون و ۵۰۰ عبور کرد و به‌شکل متوسط ۳۸ میلیون و ۶۵۱ هزار تومان قیمت خورد. نیم‌سکه ۲۳ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان یعنی ۲۰۰ هزار تومان بیشتر از دیروز فروخته شد و سکه گرمی با همین میزان افزایش قیمت پا به کانال هفت میلیون گذاشت.

قیمت انواع طلا و سکه

طلا و سکه

یکشنبه

امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار

سه میلیون و 138 هزار تومان

سه میلیون و 138 هزار تومان

سکه امامی

37 میلیون و 859 هزار تومان

38 میلیون و 33 هزار تومان

نیم سکه

22 میلیون و 560 هزار تومان

22 میلیون و 760 هزار تومان

ربع سکه

13 میلیون و 840 هزار تومان

13 میلیون و 840 هزار تومان

سکه گرمی

شش میلیون و 730 هزار تومان

شش میلیون و 820 هزار تومان

 

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.