۰۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
«در ایام نوروز به فراخور میزان فروش جایگاه‌ها و تعداد جایگاه‌هایی که در مسیر‌ها قرار دارند، تعداد کارت‌ها افزایش پیدا می‌کند.»

خبر مهم درباره سهمیه بنزین نوروز

سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت به افزایش کارت‌های آزاد در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: به تناسب جایگاه‌ها و میزان عرضه بنزین، تعداد کارت‌های آزاد حدود ۲۰ الی ۴۰ درصد، افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرآنلاین، رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه داران سوخت در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به افزایش حجم سفر‌ها در این ایام و افزایش میزان مصرف بنزین و متعاقب آن نیاز به کارت‌های سوخت بیشتر در جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور اظهار کرد: در ایام نوروز به فراخور میزان فروش جایگاه‌ها و تعداد جایگاه‌هایی که در مسیر‌ها قرار دارند، تعداد کارت‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی عنوان کرد: پیش بینی ما این است که بین ۲۰ الی ۴۰ درصد تعداد کارت‌های آزاد سوخت، در این ایام افزایش یابد.

پیش از این جعفر سالاری‌نسب، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آمادگی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه سوخت، گفته بود: پیش‌بینی می‌کنیم مصرف بنزین روزانه کشور در این ایام ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یابد.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
قیمت طلا، سکه و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.
دولت کره جنوبی در تلاش است نرخ زاد و ولد در نسل جدید را افزایش دهد.سیاست‌های مبتنی بر یارانه سئول برای معکوس کردن کاهش نرخ تولد تلاش می‌کنند.
امروز (سه شنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱ هزار واحد کاهش یافت.
یکی از محصولات وارداتی تویوتا برای بازار ایران تویوتا هایلندر است که در دو تیپ Delux و Elite عرضه خواهد شد.
بنابر گفته مسئولان، سازمان بورس پیگیر برخورد با شرکت‌های مختلف در حوزه واریز سود سهام عدالت خواهد بود و در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این سود وصول شود.