۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
رئیس‌جمهور در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستانی در غزه تاکید کرد که سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل این جنایت جنگی جایز نیست.

چهارشنبه عزای عمومی اعلام شد

رئیس‌جمهور در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در حمله به بیمارستانی در غزه تاکید کرد که سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل این جنایت جنگی جایز نیست.

متن پیام سید ابراهیم رئیسی در شبکه اجتماعی ایکس به شرح زیر است:

شعله‌ آتش بمب‌های آمریکایی - اسرائیلی که امشب در بیمارستان ‎المعمدانی غزه بر سر مجروحان مظلوم فلسطینی ریخته شد، به زودی صهیونیست‌ها را خواهد بلعید.

سکوت هیچ انسان آزاده‌ای در مقابل این جنایت جنگی جایز نیست.

ایران نیز همچون امت اسلامی عزادار است و چهارشنبه را عزای عمومی اعلام می‌کند.

در همین حال دولت جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در قتل عام بیماران بویژه کودکان و زنان بی پناه در بیمارستان المعمدانی غزه، فردا چهارشنبه را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

در این بیانیه از مجامع بین المللی و سران کشورهای مختلف بویژه کشورهای اسلامی خواسته شده است ضمن محکومیت این اقدام شنیع بعنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی، روابط خود با این رژیم جنایتکار را قطع و سفرای رژیم صهیونیستی را اخراج نمایند.

رژیم صهیونیستی امشب در بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، بیش از 500 زن، کودک، پیر و جوان را کشت.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.