۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶
روند جهشی قیمت طلا در بازار جهانی همچنان ادامه دارد.

قیمت طلا به پرواز در آمد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا امروز هم در بازار جهانی گران شد. آخرین وضعیت بازار جهانی طلا حاکی از افزایش نزدیک ۴ دلاری قیمت اونس طلا است.

در حال حاضر هر اونس طلا در بازار جهانی یک هزار و ۹۳۲ دلار قیمت دارد و این قیمت در شرایطی است که یک هفته قبل طلا ۱۰۰ دلار ارزان‌تر بود؛ این نشان از افزایش ۵.۴ درصدی قیمت طلا در این مدت را دارد.

روز شنبه هفته ‌گذشته، اونس طلا در بازار جهانی یک‌هزار و ۹۳۲ دلار بود و به نظر می‌رسد فعلا روند صعودی بازار جهانی طلا ادامه دارد.

تحلیلگران بازار طلا پیش از این نیز ساختار انس را صعودی پیش‌بینی کرده بودند. آنها انتظار ورود به منطقه ۱۹۰۰ دلاری را برای طلای جهانی داشتند.

بنا به گزارش رویترز، درگیری‌ در خاورمیانه و انتظار پایان روند افزایش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا قیمت طلا را در بازار جهانی افزایش داده است. در حال حاضر طلا در آستانه بهترین هفته خود طی هفت ماه گذشته قرار دارد.

: اشتراک گذاری
برچسب ها: طلا سکه دلار
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.