۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
طرح جدید کالابرگ الکترونیکی برای دهک‌های ششم و هفتم از امروز اجرا شد.

اجرای مرحله جدید طرح کالابرگ الکترونیکی

با اجرایی شدن طرح جدید کالابرگ الکترونیک، دهک‌های ششم و هفتم نیز مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومان شدند و این دهک‌ها می‌توانند ۱۱ قلم کالای اعلام شده را در فروشگاه‌های تعیین شده خریداری کنند.

به گزارش صدا و سیما، طرح اجرای کالابرگ الکترونیکی یک تکلیف قانونی در بودجه است که از سوی دولت در سال جاری اجرا شده و برای تشویق مردم به خرید کالا‌های ۱۱ گانه مورد نظر دولت شامل شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی است.

در ابتدا فقط سه دهک کم‌درآمد مشمول یارانه تشویقی بودند که با اجرای این طرح دهک‌های اول تا آخر دهک هفتم مشمول یارانه تشویقی مضاعف می‌شوند.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.