۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت گفت: سامانه فروش یکپارچه خودرو همچنان پابرجاست و عرضه محصولات بیشتر از تقاضا شده و در حال حاضر با کمبود تقاضا روبرو هستیم.

اتفاق بی سابقه در سامانه فروش یکپارچه خودرو!

سپهر دادجو توکلی مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت اظهار داشت: تأخیر چند روزه در اعلام فروش سامانه یکپارچه خودرو به دلیل ارائه خودرو‌های تولیدی جدید بوده است.

به گزارش ایلنا، توکلی با اشاره به عدم افزایش قیمت خودرو گفت: از بهمن ۱۴۰۱ که با حضور گسترده تقاضای کاذب بازار روبرو بودیم با برنامه ریزی‌های انجام شده در حال حاضر به ثبات و آرامش رسیدیم.

وی هدف شورای رقابت را عدم دخالت در بازار با رقابتی شدن محصولات و عرضه مطلوب دانست و افزود: فاکتور‌های زیادی در اقتصاد نقش دارد که باعث عدم تنظیم بازار عرضه و تقاضا می‌شود، ولی باید به نقطه‌ای برسیم تا بازار خود تنظیم گر باشد.

این مقام مسئول گفت: سامانه فروش یکپارچه خودرو همچنان پابرجاست و عرضه محصولات بیشتر از تقاضا شده و در حال حاضر با کمبود تقاضا روبرو هستیم.

مدیر روابط عمومی شورای ملی رقابت با تاکید بر عدم ارائه نظرات هیجانی و به دور از قاعده بیان داشت: با همکاری شورای رقابت، سازمان حمایت از مصرف کننده و وزارت صمت به ثبات و آرامش نسبی در بازار خودرو دست یافتیم که باید با تصمیمات منطقی این آرامش را برای مردم حفظ کنیم.

توکلی افزود: سامانه فروش یکپارچه خودرو به کار خود ادامه می‌دهد تا خودرو‌های اقتصادی‌تر برای اقشار مختلف جامعه عرضه کند و مصرف کننده واقعی به خودرو مطلوب خود با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب دست یابد.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رهبر انقلاب در دیدار جمعی از علما، امامان جمعه و مدیران مدارس علمیه اهل سنت تاکید کردند:
موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود
رهبر معظم انقلاب اسلامی، حفاظت از هویت گران‌سنگ «امت اسلامی» را ضروری خواندند و با تأکید بر اهمیت وحدت اسلامی و تلاش‌های بدخواهان برای مخدوش کردن آن، گفتند: موضوع «امت اسلامی» به هیچ وجه نباید فراموش شود.
بررسی نخستین کراس‌اور ایران خودرو
آیا ری را ارزش خرید دارد؟
ری را این کراس‌اوور کامپکت با هدف رقابت با محصولات وارداتی و مونتاژی طراحی و تولید شده و نمایانگر توانایی صنعت داخلی در بهبود کیفیت و فناوری است.
نخستین نشست خبری رئیس جمهور نهم
پزشکیان: چاره‌ای جز حل FATF نداریم
رئیس جمهور با بیان اینکه روزی که برای نشست خبری انتخاب شده خود به خود با نگاه ما همخوانی دارد، گفت: هفته وحدت و با آنچه که ما دنبال آن هستیم همخوانی دارد.
روز دوشنبه (۲۶ شهریورماه) هفدهمین جلسه حراج سکه در مرکز مبادله ارز و طلا ایران، برگزار می‌شود.
قیمت طلا در بازارهای جهانی باز هم افزایش یافت .