۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۵
زمانی که اندروید ویجت‌های صفحه قفل داشت را به یاد می‌آورید؟ خب، اندروید ۱۴ ممکن است شاهد بازگشت ابزارک‌هایی مانند گذشته باشد.

افشاگری‌های تازه در مورد اندروید ۱۴

به نظر می‌رسد گوگل در حال کار روی بازگرداندن ویجت‌ها در صفحه قفل است. با این حال، از آنجایی که این مورد در آخرین نسخه بتای اندروید ۱۴ مشخص شده برای پیکسل‌ها دیده می‌شود، ممکن است در نهایت یک ویژگی انحصاری برای پیکسل باشد.

اگرچه شواهد کمی موجود است، اما منطقی است. گوگل این ویژگی را از زمانی که اپل ویجت‌های خود را در صفحه قفل iOS در سال گذشته پیاده‌سازی کرد، بازگرداند.

علاوه بر ویژگی جدید فرضی، آخرین نسخه بتا به شما امکان می‌دهد میانبرهای صفحه قفل را تغییر دهید، یعنی همان مورادی که در گوشه های چپ و راست پایین صفحه نمایش قرار دارند. این ویژگی دوباره در گوشی‌های پیکسل مشاهده شد، بنابراین ما هنوز نمی‌دانیم که آیا سایر گوشی‌های اندروید ۱۴ آن را دریافت خواهند کرد یا خیر.

بنابراین اکنون، به جای میانبرهای پیش فرض، می‌توانید بین طیف گسترده ای از برنامه‌ها و اقدامات انتخاب کنید. می‌توانید برنامه دوربین، تغییر حالت «مزاحم نشوید»، چراغ قوه، برنامه Google Home، گزینه «بی‌صدا کردن»، اسکنر کد QR، کیف پول یا ضبط ویدیوی فوری را داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به منوی Wallpapers & style در تنظیمات بروید، Lock screen را انتخاب کنید و زیر منوی Shortcuts را پیدا کنید.

: اشتراک گذاری
برچسب ها: اندروید 14
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
قیمت طلا، سکه و ارز طی ۲۴ ساعت گذشته در بازار تهران تغییر کرد.
دولت کره جنوبی در تلاش است نرخ زاد و ولد در نسل جدید را افزایش دهد.سیاست‌های مبتنی بر یارانه سئول برای معکوس کردن کاهش نرخ تولد تلاش می‌کنند.
امروز (سه شنبه) شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات بازار سرمایه، بیش از ۱ هزار واحد کاهش یافت.
یکی از محصولات وارداتی تویوتا برای بازار ایران تویوتا هایلندر است که در دو تیپ Delux و Elite عرضه خواهد شد.
بنابر گفته مسئولان، سازمان بورس پیگیر برخورد با شرکت‌های مختلف در حوزه واریز سود سهام عدالت خواهد بود و در تلاش هستیم تا هر چه زودتر این سود وصول شود.