۱۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰
شاخص کل بورس امروز با بیش از ۲۱ هزار و ۱۲۹ واحد کاهش در رقم دو میلیون و ۱۲۹ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۵۹۸ واحد کاهش رقم ۷۱۶ هزار و ۸۶۰ واحد را ثبت کرد.

آغاز بورس با چراغ قرمز

شاخص کل بورس از ساعات ابتدایی امروز روند نزولی را تجربه کرد و با بیش از ۲۱ هزار واحد کاهش روی ۲ میلیون و ۱۲۹ هزار واحد ایستاد.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس امروز با بیش از ۲۱ هزار و ۱۲۹ واحد کاهش در رقم دو میلیون و ۱۲۹ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم‌وزن نیز با ۹۵۹۸ واحد کاهش رقم ۷۱۶ هزار و ۸۶۰ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۷۲۷ هزار معامله به ارزش ۶۰ هزار و ۴۰۲ میلیارد ریال انجام شد.

در معاملات امروز پتروشیمی نوری، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی صنایع مس ایران، ایران خودرو، سرمایه گذاری تامین اجتماعی و مخابرات ایران بیشترین تاثیر را روی شاخص بورس داشتند که همه آن‌ها نسبت به آخرین روز بازار سرمایه در هفته گذشته روند نزولی داشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس نیز با ۲۹۶ واحد کاهش در رقم ۲۶ هزار و ۴۸۰ واحد ایستاد.

در این بازار ۲۷۲ هزار معامله انجام شد که ۴۱ هزار و ۵۲۲ میلیارد ریال ارزش داشت.

سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات، پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی تندگویان، ایران خودرو دیزل، بانک دی و بهمن دیزل بیشترین تاثیر را روی شاخص فرابورس گذاشتند که به غیر از سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات همه‌گی روند نزولی را تجربه کردند.

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.