۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
هر گرم طلا ۱۸ عیار دو میلیون و ۳۶۷ هزار معامله شد و قیمت سکه امامی به ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید

کاهش قیمت طلا و سکه

فرارو- نرخ هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۱۴ شهریور با افت سه هزار تومانی به دو میلیون و ۳۶۷ هزار تومان رسید. عصر دوشنبه طلا ۱۸ عیار کارش را در جایگاه دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان به پایان رساند و حالا امروز صراف‌ها انواع سکه‌های طلا را بین ۳۰ تا ۷۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروختند. دلار توافقی، اما مثل دیروز ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان عرضه شد.

قیمت ارز توافقی و خدماتی

قیمت دلار امروز سه‌شنبه ۱۴ شهریور به شکل توافقی تا ساعت ۱۱ و نیم ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان به‌ثبت رسید. نسبت به دیروز قیمت دلار توافقی تفاوتی ندارد، اما یورو توافقی ۹۰ تومان گران شد و معادل ۴۴ هزار و ۵۷۵ تومان عرضه شد. قیمت یورو خدماتی هم با همین میزان افزایش به ۴۴ هزار و ۵۸۰ تومان رسید و دلار خدماتی ۴۱ هزار و ۲۸۵ تومان قیمت خورد.

قیمت انواع ارز تا ساعت ۱۱:۳۰

انواع ارز توافقی و خدماتی

دوشنبه

امروز

دلار

41 هزار و 285 تومان

41 هزار و 285 تومان

یورو

44 هزار و 485 تومان

44 هزار و 575 تومان

دلار

41 هزار و 285 تومان

41 هزار و 285 تومان

یورو

44 هزار و 490 تومان

44 هزار و 580 تومان

قیمت طلا ۱۸ عیار و انواع سکه

قیمت هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز سه‌شنبه ۱۴ شهریور تا ظهر به دو میلیون و ۳۶۷ هزار تومان رسید. نسبت به عصر دیروز نرخ طلا ۱۸ عیار سه هزار تومان پایین آمده و صراف‌ها هم سکه امامی را ۲۸ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان یعنی ۷۰ هزار تومان کمتر از دیروز فروختند.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی با کاهش ۴۵ هزار تومانی به ۱۵ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان تقلیل پیدا کرد. ربع‌سکه ۱۰ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان قیمت خورد و ۵۰ هزار تومان ارزان شد. سکه گرمی هم معادل شش میلیون تومان به‌فروش رسید و درمقایسه با دیروز ۳۰ هزار تومان کاهش قیمت پیدا کرد.

قیمت انواع سکه و طلا تا ساعت ۱۱:۳۰

طلا 18 عیار و انواع سکه

دوشنبه

امروز

طلا 18 عیار

دو میلیون و 370 هزار تومان

دو میلیون و 367 هزار تومان

امامی

28 میلیون و 220 هزار تومان

28 میلیون و 150 هزار تومان

نیم‌سکه

15 میلیون و 230 هزار تومان

15 میلیون و 185 هزار تومان

ربع‌سکه

10 میلیون و 235 هزار تومان

10 میلیون و 185 هزار تومان

یک گرمی

شش میلیون و 30 هزار تومان

شش میلیون تومان

: اشتراک گذاری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
انتشار یافته:۰ | در انتظار بررسی:۰
* نظر:
ویژه ها
رئیس جمهور منتخب گفت: : تلاش نکنید من را بیشتر از آنچه که هست بزرگ کنید؛ همه باید دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که حق را به حق‌دار بدهیم و برای این کار نیز باید شاخص ‌و ابزاری برای اندازه‌گیری در نظر بگیریم.
عرضه ارز اربعین از روز یکشنبه مورخ هفتم مردادماه آغاز و تا سوم شهریور ماه ادامه دارد.
قیمت نفت در اولین ساعات تجارت در روز جمعه افزایش یافته است. سرمایه‌گذاران به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی بهتر از حد انتظار آمریکا، حالا پیش‌بینی می‌کنند تقاضا برای نفت خام در بزرگترین مصرف کننده نفت دنیا رو به افزایش باشد.
واکنش‌ها به کناره‌گیری بایدن
خط و نشان کامالا هریس برای ترامپ
مقامات و سناتورهای آمریکا نسبت به کناره‌گیری «جو بایدن» از رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری این کشور و حمایت او از «کامالا هریس» معاون خود، واکنش‌های مختلفی از خود نشان داده‌اند.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد با توجه به افزایش شکایت از خودروسازان در دو حوزه قیمت خودرو و نحوه عرضه، شورای رقابت تصمیم به برگزاری جلسه و بررسی وضعیت بازار خودرو گرفته است.